diák meló 2008.06.07. 14:53

szavazz!



A bejegyzés trackback címe:

https://diakmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr84508283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diák meló 2008.06.07. 16:16:27

Milyen diákmeló áll legközelebb a szívetekhez? Miért pont az, ami?

zizipicur 2008.06.07. 17:13:36

Szerintem a hostess-munkák a legjobbak. Nem töltik ki az egész napomat, itt a legjobbak az órabérek. Sok új embert ismerhetek meg, változatos a munkakör, a munkaidő, -hely.

Bogyó 2008.06.07. 17:16:02

Promóció, ezen belül is elsősorban a hostess. Azért mert talán ez fizet a legjobban, ugyanakkor nem megerőltető, és néhány nagyon rossz munkán kívül többnyire még élvezetes is.
Szórólapozást kifejezetten nem szeretem a sok hulladék felesleges termelése miatt, meg az embereket is csak idegesítjük vele. Szerintem az ilyen reklámok minősége sem a legjobb már, bármerre járunk csak ilyeneket látunk, a legtöbben már immunisak rá.
A jelmezes barátokkal vicces, persze csak ha a fejünk sem látszik :D

Irodaival az az egyetlen gondom, hogy mindenképpen ülős, esetek többségében baromi unalmas, és zárt térben van.

Nyelvtudás jó lenne ha felfrissíteném a nyelvtudásomat :D

A terjesztést kifejezetten visszataszítónak tartom a már említett hulladéktermelés és az emberek idegesítése miatt.

Na ez jó hosszú lett. Ti?

Senoritaaa 2008.06.07. 18:32:36

Szerintem is a promóciós munkák a legjobbak, azon belül is a hostess, a termékbemutatók.Nem unalmasak, és sok új embert ismerhetünk meg az ilyen munkák során. És ez jó :-))

Vivien 2008.06.07. 19:42:17

Sziasztok! Engem megmondom őszintén a promós, vagy a nyelvtudást igénylő munkák érdekelnek, amikből egyrészt akár tanulhatok, embereket ismerhetek meg, és sok hasznos dologra teszek szert. :)

piky 2008.06.08. 07:33:25

a promo munkák elsösorban remek belátást biztosítanak egy cég felépítésébe, illetve a szervezettségröl árulkodik. Remek lehetőség nyílik a nyelvtudást ígénylő munkáknál az adott nyelv finomítása és érdekes sokszínű embereket lehet megismerni.Pl ahol vagyok a bmw motors vezérképviselete.

Pj 2008.06.08. 15:36:12

szerintem a prómó/ nyelvtudást igénylőek a legjobbak, mert nem fárasztanak le, és érdekesek is.

Krammer Zita 2008.06.08. 18:54:02

A hostess munkák azért is jóük,mert én alapból szeretek emberekkel lenni,emberekkel kommunikállni.Tök jol meglehet tanullni alkamazkodni másokhoz, a legnehezebb munka, ha emberekkel kell dolgozni.Mondjuk ez nem tartozik ide,de szerintem elég gáz,hogy csak nappalis diákok dolgozhatnak diákmunkát,foleg hogy az estiseknek szerintem nagyobb szükségük van a pénzre!!!!

diák meló 2008.06.08. 19:45:33

Milyen érdekes, hogy a promó munkát "promótáljátok" kommentben, az irodai, adminisztratív melóval kapcsolatban meg senki nem indokol, miért az a favorit nála. :)

Ez miért lehet?

Az irodisták nem olyan kommunikatívak, mint a promóterek?

Horváth Botond 2008.06.08. 22:25:04

Itt tudom hasznosítani a Programozói végzettségemet és érdeklődési körömet.
süti beállítások módosítása